Biserica lui Dumnezeu Atotputernic a fost creată datorită arătării și lucrării lui Dumnezeu Atotputernic, a doua ven a Domnului Iisus, Hristosul zilelor de pe urmă. A fost întemeiată, în întregime, personal de Dumnezeu Atotputernic și cu siguranță nu a fost creată de un om. Oile lui Dumnezeu aud glasul Lui . Atâta timp cât citiți cuvintele lui Dumnezeu Atotputernic, veți vedea că Dumnezeu S-a arătat!

菜单

miercuri, 3 iulie 2019

Capitolul 40

De ce sunteți atât de înceți? De ce sunteți atât de amorțiți? Câteva memento-uri nu v-au trezit; acest lucru este tulburător pentru Mine. Chiar nu am inima să-Mi văd fiii așa. Cum poate inima Mea să îndure asta? Ah! Trebuie să vă învăț cu mâna Mea. Ritmul Meu continuă să se accelereze. Fiii mei! Ridicați-vă repede și cooperați cu Mine. Cine se sacrifică sincer pentru Mine acum? Cine este capabil să se dedice complet, fără cea mai mică nemulțumire? Sunteți mereu atât de amorțiți și de săraci cu duhul! Câți sunteți în stare să fiți atenți cu sentimentele Mele și cine poate cuprinde cu adevărat Duhul cuvintelor Mele?
Tot ceea ce pot să fac este să aștept nerăbdător și să sper; văzând că nicio mișcare a voastră nu-Mi poate mulțumi inima, ce pot să spun? Fiii Mei! Tot ceea ce face Tatăl astăzi este pentru fiii Mei. De ce nu-Mi pot fiii Mei înțelege inima vreodată și de ce fiii Mei Mă fac întotdeauna pe Mine, Tatăl vostru, să mă îngrijorez? Când se vor maturiza fiii Mei, nu-Mi vor mai produce îngrijorare și Îmi vor permite să Mă încred în fiii Mei? Când vor fi fiii Mei în stare să trăiască independent, să stea drepți și să ușureze poverile de pe umerii Tatălui? Doar am vărsat în liniște lacrimi pentru fiii Mei și vărs totul pentru finalizarea planului de gestionare al lui Dumnezeu și ca să-i salveze pe fiii Mei, pe iubiții Mei. Nu am altă opțiune.

Promisiunile mele au ajuns să se îndeplinească și se manifestă în fața ochilor voștri. De ce nu vreți să fiți atenți la inima Mea? De ce? De ce? Până acum, ați socotit: câte lucruri ați făcut, care Mi-au mulțumit inima sau care au alimentat și hrănit Biserica? Cugetați cu atenție la acest lucru și nu fiți nepăsători. Nu renunțați nici măcar la o singură situație adevărată. Nu puteți pur și simplu să vă concentrați asupra aparențelor și să treceți cu vederea esența. În orice moment, trebuie să cercetați dacă fiecare cuvânt al vostru și acțiune a voastră, precum și fiecare mișcare au fost supuse judecății dinaintea tronului lui Hristos și dacă v-ați transformat în imaginea unei noi persoane – nu în imitație, ci, mai degrabă, emanând din interior cu expresia vieții. Nu vă amânați viața ca să evitați să suferiți pierderi. Grăbiți-vă și remediați această situație, mulțumiți-Mi inima și păstrați în minte principiile purtării: faceți lucrurile cu dreptate și integritate și mulțumiți-Mi inima. Nu fiți nesocotiți. O să țineți minte acest lucru?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu