Biserica lui Dumnezeu Atotputernic a fost creată datorită arătării și lucrării lui Dumnezeu Atotputernic, a doua ven a Domnului Iisus, Hristosul zilelor de pe urmă. A fost întemeiată, în întregime, personal de Dumnezeu Atotputernic și cu siguranță nu a fost creată de un om. Oile lui Dumnezeu aud glasul Lui . Atâta timp cât citiți cuvintele lui Dumnezeu Atotputernic, veți vedea că Dumnezeu S-a arătat!

菜单

joi, 18 iunie 2020

Capitolul 37


De-a lungul epocilor, toată lucrarea pe care am făcut-o – fiecare etapă a acelei lucrări – a conținut metodele Mele de lucru potrivite. Datorită acestui lucru au devenit oamenii Mei iubiți din ce în ce mai puri și din ce în ce mai potriviți pentru folosul Meu. Din același motiv, totuși, nefericirea este că, pe măsură ce metodele Mele de lucru se înmulțesc, numărul oamenilor scade, ceea ce face ca oamenii să se cufunde în contemplație. Desigur, lucrarea Mea de astăzi nu constituie nicio excepție și cei mai mulți dintre oameni sunt, din nou, prinși în contemplație, așa că, din cauza schimbărilor aduse metodelor Mele, există o parte a oamenilor care se vor retrage.  Aceasta poate fi descrisă astfel: acest lucru a fost predestinat de Mine, dar nu făcut de Mine. Din vremea facerii și până astăzi, atât de mulți oameni au căzut și atât de mulți au rătăcit drumul din cauza metodelor lucrării Mele, dar Mie nu-Mi pasă cum sunt oamenii, dacă ei simt sau nu că nu sunt afectuos sau dacă simt sau nu că sunt prea crud și, indiferent dacă înțelegerea oamenilor este corectă sau nu, Eu evit să dau o explicație. Haideți să avem, mai întâi, părtășie cu privire la punctul principal al acestei discuții, pentru ca toți să poată avea o înțelegere cuprinzătoare și, astfel, să poată evita orice suferință inexplicabilă. Nu-i voi sili pe oameni să sufere în tăcere, ca muții. În schimb, voi explica totul limpede, astfel încât oamenii să nu Mi se plângă și, într-o zi, toți oamenii să rostească laude adevărate în mijlocul mustrării. Va funcționa acest lucru? Este conform cu cerințele oamenilor?
În prologul la era mustrării, le voi spune, mai întâi, oamenilor, sensul general din spatele „erei”, ca să nu Mă ofenseze. Adică, voi face rânduiala pentru lucrarea Mea, care nu va fi schimbată de nimeni, și nu voi ierta absolut pe nimeni care o va altera, ci îl voi condamna. Veți ține minte acest lucru? Este un avertisment. În noile metode, toți oamenii trebuie să înțeleagă, mai întâi, că primul și cel mai important lucru de realizat este să aibă o înțelegere a propriilor condiții actuale. Înainte de a fi dobândit o anumită înțelegere de sine, nimănui nu i se va îngădui să vorbească neglijent în biserică și îi voi mustra, cu siguranță, pe cei care se vor împotrivi acestui lucru. Din această zi înainte, toți apostolii vor fi înregistrați în biserici și li se va interzice să alerge peste tot; acest lucru a dat puține roade. Ei păreau, toți, să-și îndeplinească datoriile, dar, de fapt, Mă amăgeau. Indiferent de cum a fost trecutul, astăzi totul trece și nu mai trebuie adus în discuție. De acum încolo, termenul de „apostol” va fi desființat și nu va mai fi folosit niciodată, astfel încât toți oamenii să poată coborî din pozițiile lor și să se poată cunoaște pe ei înșiși. Acest lucru este, firește, pentru mântuirea lor. O „poziție” nu e o coroană, este doar un termen de adresare. Pricepeți ce spun? Cei care conduc bisericile vor trăi încă viața bisericească în interiorul propriilor biserici și, desigur, aceasta nu este o regulă rigidă. Când va fi nevoie, ei vor putea vizita biserici, în coordonare cu alți foști apostoli. Cel mai hotărâtor lucru este că părtășia bisericilor trebuie sporită, dacă nu cumva niciun membru al bisericii nu trăiește, de fapt, viața bisericii. Cu toate acestea, trebuie să subliniez că trebuie să vă uniți, toți, ca să vă cunoașteți pe voi înșivă și să vă răzvrătiți împotriva marelui balaur roșu. Aceasta este intenția Mea. Nu este important cât de mulți oameni vorbesc, ci, mai degrabă, este crucial ca toți oamenii Mei să fie în stare să se unească, acesta fiind unicul mod de a fi, cu adevărat, martori. În trecut, toți spuneau că se înțelegeau pe ei înșiși, dar Eu am rostit nenumărate cuvinte, și cât de mult ați înțeles despre voi înșivă? Cu cât le este mai înaltă poziția, cu atât le este mai greu să se lepede de ei înșiși. Mai mult, cu cât le sunt mai mari speranțele, cu atât vor suferi mai mult în timpul mustrării. Aceasta este mântuirea omenirii de către Mine – pricepeți? Nu vă luați după aparențe. Să faceți asta este prea superficial și nu are nicio valoare; înțelegeți semnificația de bază? Dacă oamenii din biserică sunt, cu adevărat, în stare să se înțeleagă pe ei înșiși, aceasta demonstrează că acest fel de persoană Mă iubește cu adevărat. E ca proverbul „dacă nu împarți pâinea împreună cu oamenii, nu le vei înțelege greutățile”. Cum înțelegeți voi aceste cuvinte? La sfârșit, îi voi face pe toți oamenii să dobândească înțelegere de sine în timpul mustrării și îi voi face să cânte și să râdă în timpul mustrării. Veți avea voi, cu adevărat, credință pentru a Mă mulțumi? Așadar, ce ar trebui să faceți în practica voastră? De acum înainte, treburile fiecărei biserici vor fi dirijate de persoanele potrivite din acea biserică, iar apostolii doar vor trăi viața bisericii. Aceasta se numește „experimentarea vieții”. Pricepeți?
Înainte ca mustrarea să vină în mod oficial asupra omenirii, voi face, mai întâi, „lucrarea de întâmpinare” asupra oamenilor astfel încât, la sfârșit, ei toți să Mă poată mulțumi. Chiar și în ceea ce-i privește pe aceia care se vor retrage, ei trebuie să sufere și să-și termine mărturia înainte să plece, altfel nu am să-i iert. Acest lucru arată firea Mea de intoleranță față de ofensele oamenilor și firea Mea de a face ceea ce spun. Drept urmare, ea împlinește cuvintele din gura Mea: „Eu vorbesc serios și ceea ce vreau să spun se va realiza și ceea ce realizez va dura în veci”. Așa cum cuvintele Îmi părăsesc gura, tot așa Își începe Duhul Meu lucrarea. Cine ar îndrăzni să se joace dinadins cu „jucăria” pe care o ține în mâini? Oamenii trebuie să-Mi accepte mustrarea, cu respect și ascultare, și cine ar putea scăpa de ea? Ar putea exista un alt drum în afară de Mine? Astăzi, ți-am îngăduit să fii pe pământ și te bucuri. Mâine, îți voi da voie în Cer și vei aduce laude. În ziua următoare, te voi pune sub pământ, unde vei fi mustrat. Nu sunt toate acestea cerințele lucrării Mele? Cine nu pătimește nenorociri și cine nu primește binecuvântări, de dragul cerințelor Mele? Ați putea voi fi o excepție? Ca oameni ai Mei pe pământ, ce ar trebui să faceți pentru cerințele Mele, pentru voia Mea? Se poate, oare, să-Mi lăudați numele sfânt cu gura, dar să Mă detestați în inima voastră? Să lucrați pentru Mine, să-Mi mulțumiți inima, precum și să vă înțelegeți pe voi înșivă și să vă răzvrătiți împotriva marelui balaur roșu nu sunt sarcini ușoare și trebuie să plătiți prețul pentru a face acest lucru. Când spun „preț”, ce înțelegeți voi prin asta? Nu am să discut acest lucru acum, căci Eu nu le dau oamenilor răspunsuri directe. În schimb, le îngădui tuturor să cugete la asta ei înșiși și, după aceea, să-și folosească acțiunile și comportamentul pentru a răspunde, cu adevărat, întrebărilor Mele. Sunteți în stare să faceți aceasta?
27 aprilie 1992

Conținuturi Similare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu