Biserica lui Dumnezeu Atotputernic a fost creată datorită arătării și lucrării lui Dumnezeu Atotputernic, a doua ven a Domnului Iisus, Hristosul zilelor de pe urmă. A fost întemeiată, în întregime, personal de Dumnezeu Atotputernic și cu siguranță nu a fost creată de un om. Oile lui Dumnezeu aud glasul Lui . Atâta timp cât citiți cuvintele lui Dumnezeu Atotputernic, veți vedea că Dumnezeu S-a arătat!

菜单

marți, 18 iunie 2019

Capitolul 28

Vezi că mai este atât de puțin timp și lucrarea Duhului Sfânt sporește, făcându-te să obții binecuvântări atât de mărețe, să-L primești pe Regele universului, Dumnezeu Atotputernic, care este Soarele strălucitor, Regele Împărăției – toate acestea sunt harul și mila Mea. Ce ar putea exista care să te poată îndepărta de iubirea Mea? Cumpănește cu atenție, nu încerca să scapi, așteaptă în tăcere înaintea Mea în orice clipă și nu hoinări mereu pe afară.
Inima ta trebuie să stea aproape de inima Mea și, indiferent ce se poate întâmpla, nu face lucrurile orbește sau în mod arbitrar. Trebuie să te uiți la voia Mea, să faci orice doresc Eu și să fii hotărât să abandonezi ceea ce nu doresc. Nu trebuie să acționezi potrivit emoțiilor, ci, în schimb, să practici dreptatea ca Mine; nu este acceptabil să fii sentimental nici față de mama și tatăl tău. Trebuie să abandonezi tot ceea ce nu este conform cu adevărul și trebuie să te oferi și să te consumi pentru Mine cu o inimă pură care Mă iubește. Nu îngădui controlul niciunei persoane, chestiune sau obiect; atâta timp cât este conform cu voința Mea, practică în conformitate cu cuvintele Mele. Nu te teme, căci mâinile Mele te sprijină și Eu, cu siguranță, te voi proteja de toți cei răi. Ar trebui să îți păzești inima, să fii tot timpul înăuntrul Meu, pentru că viața ta este trăită în dependență de viața Mea; dacă Mă părăsești, te vei ofili imediat.

Ar trebui să știi că acum sunt zilele de pe urmă. Diavolul Satana, ca un leu care răcnește, umblă de colo-colo, căutând oameni pe care să-i devoreze. Tot felul de urgii izbucnesc acum și sunt multe și felurite soiuri de spirite malefice. Numai Eu sunt Dumnezeul adevărat; numai Eu sunt refugiul tău. Acum te poți ascunde numai în locul Meu secret, numai înăuntrul Meu, iar dezastrele nu se vor abate asupra ta și calamitatea nu se apropia de cortul tău. Trebuie să te apropii mai mult de Mine, să intri în părtășie cu Mine în locul secret; nu intra în părtășie în mod arbitrar cu alți oameni. Trebuie să pătrunzi semnificația în cuvintele Mele – nu spun că nu ți se permite să ai părtășie, doar că încă nu ai discernământ. În aceste vremuri, lucrarea făcută de spiritele malefice este frenetică. Ele îți dau părtășie prin tot felul de oameni. Cuvintele lor sună foarte plăcut, dar înăuntru e otravă. Sunt gloanțe glazurate și, înainte să-ți dai seama, își vor implanta otrava înăuntrul tău. Ar trebui să știi că majoritatea oamenilor de astăzi sunt instabili, ca și cum ar fi beți. Când ai dificultăți și ai părtășie cu alții, ceea ce îți spun ei sunt doar reguli și doctrine și nu este atât de bine precum este când ai părtășie direct cu Mine. Vino înaintea Mea și varsă cu totul vechile lucruri dinăuntrul tău, deschide-ți inima spre Mine și inima Mea ți se va revela cu siguranță. Inima ta trebuie să fie sârguincioasă înaintea Mea. Nu fi leneș, în schimb, trebuie să te apropii des de Mine; aceasta este cea mai rapidă cale ca viața ta să crească. Trebuie să trăiești înăuntrul Meu, iar Eu voi trăi înăuntrul tău și voi domni de asemenea ca Rege înăuntrul tău, călăuzindu-te în toate, iar tu vei avea o parte din Împărăție.

Nu te subaprecia pentru că ești tânăr; ar trebui să Mi te oferi. Nu văd cum sunt oamenii la suprafață sau ce vârstă au. Văd numai dacă Mă iubesc sincer sau nu și dacă Îmi urmează sau nu calea și practică adevărul, ignorând toate celelalte lucruri. Nu te îngrijora despre cum va fi ziua de mâine sau despre cum va fi viitorul. Atât timp cât te bizui pe Mine ca să trăiești zi de zi, Eu te voi îndruma cu siguranță. Nu insista pe ideea că „Viața mea este prea imatură, nu înțeleg nimic,” care este o idee trimisă de Satana. Doar folosește-ți inima pentru a te apropia constant de Mine și urmează-Mi pașii până la capătul drumului. Când Îmi auzi cuvintele de reproș, avertizare și trezire, trebuie să alergi imediat înainte; nu înceta să te apropii de Mine, ține pasul cu turma și continuă să privești înainte. Înaintea Mea, trebuie să Îl iubești pe Dumnezeul tău din toată inima și din tot sufletul tău. Încearcă să-Mi înțelegi mai mult cuvintele pe cărarea slujirii. În practicarea adevărului, nu trebuie să fii slab de înger, ci să ai o inimă măreață, să ai hotărârea și fermitatea copilului de parte bărbătească și să ai o inimă tare. Dacă vrei să Mă iubești, atunci trebuie să Mă mulțumești cu toate lucrurile pe care vreau să le realizez în tine. Dacă vrei să Mă urmezi, atunci trebuie să abandonezi tot ce deții, tot ce iubești, să te supui cu umilință înaintea Mea, să ai o minte simplă și să nu te apuci să cercetezi sau să iei în considerare lucruri la întâmplare; trebuie să ții tot timpul pasul cu lucrarea Duhului Sfânt.

Iată sfatul pe care ți-l dau: Trebuie să te ții strâns și să practici tot ceea ce am luminat înăuntrul tău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu