Biserica lui Dumnezeu Atotputernic a fost creată datorită arătării și lucrării lui Dumnezeu Atotputernic, a doua ven a Domnului Iisus, Hristosul zilelor de pe urmă. A fost întemeiată, în întregime, personal de Dumnezeu Atotputernic și cu siguranță nu a fost creată de un om. Oile lui Dumnezeu aud glasul Lui . Atâta timp cât citiți cuvintele lui Dumnezeu Atotputernic, veți vedea că Dumnezeu S-a arătat!

菜单

miercuri, 19 iunie 2019

Capitolul 29

Știi că timpul e presant? Așa că, în scurt timp, te vei bizui pe Mine și vei alunga de la tine toate lucrurile care sunt incompatibile cu firea Mea: ignoranță, încetineală de reacție, gânduri neclare, slăbiciune a inimii, o voință slabă, absurditate, emoții exagerate, confuzie și o lipsă de discernământ. Acestea trebuie alungate cât mai curând cu putință. Eu sunt Dumnezeul atotputernic!
Atât timp cât ești dispus să cooperezi cu Mine, te voi vindeca de tot ceea ce te doare. Eu sunt Dumnezeul care privește profund în inimile oamenilor, îți știu toate suferințele și unde îți sălășluiesc defectele. Acestea sunt lucrurile care te împiedică să faci progrese în viață și trebuie înlăturate curând. Altfel, voința Mea nu poate fi îndeplinită în tine. Cele peste care lumina Mea strălucește, trebuie să te bizuiești pe Mine să le alung, să trăiești mereu lângă Mine, să fii aproape de mine, iar acțiunile tale trebuie să dezvăluie imaginea Mea. Vei avea părtășie cu Mine mai mult atunci când nu ești sigur ce să faci și Eu o să te conduc spre acțiunile corecte ca să poți avansa. Dacă ești nesigur, nu face acțiuni arbitrare; doar așteaptă timpul Meu. Menține un temperament stabil, nu-ți lăsa pasiunile să se aprindă și să se răcească; trebuie să ai o inimă care Mă venerează întotdeauna. Ceea ce faci în fața Mea sau pe la spatele Meu trebuie să fie mereu în concordanță cu dorințele Mele. Nu fi indulgent cu nimeni în numele Meu, fie că e soțul tău sau un membru al familiei; este inacceptabil, indiferent cât de buni sunt. Trebuie să acționezi pe baza adevărului. Dacă Mă iubești, îți voi acorda mari binecuvântări. Nu voi tolera pe nimeni care opune rezistență. Iubește-i pe cei pe care îi iubesc Eu și urăște-i pe cei pe care îi urăsc Eu. Nu da atenție niciunui om, lucru sau obiect. Privește cu duhul și vezi clar oamenii folosiți de Mine, intră mai mult în contact cu oamenii duhovnicești. Nu fi ignorant; trebuie să faci diferența. Grâul va fi mereu grâu și neghina nu va deveni niciodată grâu, iar tu trebuie să recunoști diferite tipuri de oameni. Trebuie să fii atent, în special, în vorbirea ta și să-ți ții picioarele pe calea pe care am intenționat-o Eu. Aceste cuvinte trebuie cântărite cu grijă. Trebuie să-ți alungi rebeliunea și să te faci potrivit pentru folosința Mea cât mai curând cu putință, ca inima Mea să fie mulțumită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu