Biserica lui Dumnezeu Atotputernic a fost creată datorită arătării și lucrării lui Dumnezeu Atotputernic, a doua ven a Domnului Iisus, Hristosul zilelor de pe urmă. A fost întemeiată, în întregime, personal de Dumnezeu Atotputernic și cu siguranță nu a fost creată de un om. Oile lui Dumnezeu aud glasul Lui . Atâta timp cât citiți cuvintele lui Dumnezeu Atotputernic, veți vedea că Dumnezeu S-a arătat!

菜单

duminică, 28 martie 2021

Muzică creștină 2020 „Cum să abordezi cuvintele lui Dumnezeu”


Muzică creștină 2020 „Cum să abordezi cuvintele lui Dumnezeu”


V-am avertizat de multe ori.
Pentru-a vă cuceri, v-am dăruit multe-adevăruri.
Nu vă-ndoiți de cuvintele Mele, nu le aruncați după plac;
pentru Mine-așa ceva e intolerabil.

Față de Mine și de cuvintele Mele sunteți sceptici,
nu acceptați niciodată ce spun.
Așa că vă spun fiecăruia dintre voi
cu toată seriozitatea:
Să nu-Mi asociați cuvintele niciodată
cu filosofia sau minciunile,
ba mai mult, să nu priviți
cuvintele Mele cu dispreț.

Sper că veți putea fi în stare
să credeți fiecare-al Meu cuvânt
și, mai mult, că veți înțelege
sensul adânc a ceea ce spun.

Nu judecați și nu-mi ignorați cuvintele,
nu spuneți că mereu vă ispitesc.
Nu spuneți că vorbele mele nu sunt exacte.
Așa ceva nu voi ierta.

Față de Mine și de cuvintele Mele sunteți sceptici,
nu acceptați niciodată ce spun.
Așa că vă spun fiecăruia dintre voi
cu toată seriozitatea:
Să nu-Mi asociați cuvintele niciodată
cu filosofia sau minciunile,
ba mai mult, să nu priviți
cuvintele Mele cu dispreț.

Sper că veți putea fi în stare
să credeți fiecare-al Meu cuvânt
și, mai mult, că veți înțelege
sensul adânc a ceea ce spun.

din „Urmați Mielul și cântați cântări noi”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu